reklama

Veganka tvrdí, vejce jsou pro vaše zdraví horší než kouření. Takto to prý zjistila

Taylorová také dodala, že nedávný výzkum potvrdil, že konzumace jednoho vajíčka denně nezvyšuje riziko srdečních chorob u zdravých jedinců a může být součástí zdravého jídelníčku. Pokud však chcete být vegani, klidně nimi buďte. Rozhodně ale neočekávejte zlepšení zdraví, pokud kouříte a vyměňujete vejce za tabák.

Autor: odjinud | Publikováno: 6.8.2019 | CO JÍME | 736 čtenářů

Milióny obětí podvodu s cholesterolem. Vejce a tučná jídla potřebujeme! Impotence a infarkty v důsledku "zdravé výživy? Kudy z toho? Nespoléhejme na vědce, ale na rozum

REDAKCE PROTIPROUD přináší důkazy, které vyvracejí mýtus o škodlivém vlivu živočišných tuků a potravin s cholesterolem na lidské zdraví a varuje před moderní mánií konzumování nízkotučných potravin všeho druhu

Autor: odjinud | Publikováno: 21.6.2019 | CO JÍME | 2894 čtenářů

Silnější než chemoterapie: Bylinka na rakovinu, která vám roste přímo pod nosem

Zobrazit celý článek

Výzkum uskutečněný na kanadské Universitě ve Winsdoru dal naději i onkologickým pacientům. Zjistil, že kořen pampelišky efektivně zabíjí rakovinné buňky a zároveň nemá žádné vedlejší účinky. Čaj z pampelišky má poměrně rychlý účinek. Už v průběhu 48 hodin po užití dochází k dezintegraci (rozpadu) prvních rakovinných buněk.

Autor: odjinud | Publikováno: 5.6.2019 | CO JÍME | 2460 čtenářů

Co se stane s vaším tělem, když začnete jíst denně dva hřebíčky

Zobrazit celý článek

Hřebíček je jeden z nejoblíbenějších koření na světě. Kromě své sladké chuti, kterou dodávají jídlům, do kterých je přidán, je hřebíček známý i svými léčivými vlastnostmi. V našem dnešním článku se s vámi podělíme o tom, jaké zdravotní přínosy má konzumace pouhých dvou hřebíčku denně.

Autor: odjinud | Publikováno: 26.5.2019 | CO JÍME | 2140 čtenářů

Stojí za to nahradit bílou rýži tzv. hnědou rýží?

Zobrazit celý článek

Konzumace hnědé rýže může zabránit výskytu embolie, jelikož se tímto do diety začleňuje selen, který podporuje činnost srdce a snižuje výskyt takových rizik, jako jsou vysoký krevní tlak nebo kardiovaskulární onemocnění.

Autor: Andrea | Publikováno: 28.8.2017 | CO JÍME | 13497 čtenářů

Čím víc jíš, tím víc hubneš! Potraviny se zápornými kaloriemi

Zobrazit celý článek

Díky tomuto procesu je kalorický výsledek záporný a organismus místo toho, aby získával více kalorií, je ztrácí, díky čemuž hubneme. Např. jedna malá okurka obsahuje 14 kcal, přičemž na jeho strávení organismus potřebuje 16 kcal. Ve výsledku se lze tedy konzumací takové okurky zbavit z organismu 2 kcal.

Autor: Andrea | Publikováno: 17.6.2017 | CO JÍME | 15631 čtenářů

Vyvracíme mýty o vejcích

Zobrazit celý článek

Zavrhovaný žloutek je nejzdravější částí vejce a obsahuje mj. vitamíny A, D, E, K, B12, omega-3 nenasycené mastné kyseliny, antioxidanty, kyselinu listovou a karotenoidy.

Autor: Dr. Jerzy Jaśkowski | Publikováno: 20.3.2017 | CO JÍME | 4776 čtenářů

Na východě prodávají odpad a na západě kvalitu. Jsme druhořadé národy Evropy?

Zobrazit celý článek

„Výsledky testů potvrdily obavy, které jsme již několikrát tlumočili i na evropské půdě. Až u poloviny výrobků jsme našli výrazné rozdíly značně ovlivňující jejich kvalitu. To vše samozřejmě v neprospěch mezinárodních produktů, prodávaných zde.“

Autor: Miro Lisál | Publikováno: 1.3.2017 | CO JÍME | 5866 čtenářů

Bádání potvrzují, že zinek snižuje oxidační stres, napravuje DNA a prodlužuje život

Zobrazit celý článek

Oxidační stres je nebezpečný stav, který může vést k řadě nemocí. Hrozí např. lidem, co jsou vystaveni dlouhodobě stresu nebo se špatně stravují. Oslabení či prolomení antioxidační v buňkách urychluje proces stárnutí organismu, a v některých případech má za následek postupné odumírání buněk.

Autor: Lída P. | Publikováno: 17.2.2017 | CO JÍME | 4647 čtenářů

Nedostatek vitamínu E může mít v těhotenství velmi nebezpečné následky

Zobrazit celý článek

Nedostatek vitamínu E vede k úbytku esenciálních mastných kyselin, zejména omega-3 kyseliny dokosahexaenové, které jsou velmi důležité pro zdraví. Buňky pak začínají využívat glukózu, aby zabránily poškození. Následkem toho...

Autor: Andrea | Publikováno: 2.2.2017 | CO JÍME | 2526 čtenářů

Hranolky, brambůrky a spol. mohou být rakovinotvorné

Zobrazit celý článek

Pečení, smažení nebo opékání brambor, díky čemuž získávají svou charakteristickou zlatohnědou barvu a chuťové vlastnosti, může nahrávat vzniku rakoviny. Konzumovaný akrylamid se mění na glycidamid, který se váže na DNA a vyvolává mutace.

Autor: Lída P. | Publikováno: 25.1.2017 | CO JÍME | 2713 čtenářů

Topinambury – kouzelné brambory, které byste měli zkusit

Zobrazit celý článek

Tato rostlina urychluje látkovou výměnu, má příznivý vliv na játra a močové cesty a projevují se u ní protinádorové účinky. Topinambury kromě toho snižují absorpci cholesterolu ze střev a upravují krevní tlak.

Autor: Lída P. | Publikováno: 9.1.2017 | CO JÍME | 2211 čtenářů

Zřejmě také jíte krevety, které jsou napumpovány třiceti chemikáliemi, aby se lépe prodávaly

Zobrazit celý článek

Společnosti ve Vietnamu do garnátů vstřikují doplňky, aby zvýšily prodeje.

Autor: AC24.cz | Publikováno: 10.10.2016 | CO JÍME | 3260 čtenářů

Sladký zabiják pod ochranou WHO: Jak se "dělá planetární zdraví"? Krušné časy Coca-Coly končí. Zlobovaná vědkyně radí: Gatesovi lidé to zařídí. Skandály na zakázku.

Zobrazit celý článek

ERIKA MAGDALENA PEPRNÁ si všímá aféry, která prošla téměř nepovšimnuta prázdninovým mediálním prostorem, ačkoli se zásadně dotýká zdraví velké části světové populace

Autor: Erika Hájková | Publikováno: 24.8.2016 | CO JÍME | 5928 čtenářů

Už i Rusko varuje EU kvůli nebezpečným látkám v čokoládě Kinder

Zobrazit celý článek

Poté, co byly ve výrobcích Kinder nalezeny kancerogeny, požádal Rospotrebnadzor (Federální služba pro dohled nad ochranou práv spotřebitelů a dobrých životních podmínek) kompetentní orgány Evropské unie o patřičnou informaci.

Autor: AC24.cz | Publikováno: 16.7.2016 | CO JÍME | 6826 čtenářů

140 článků (10 stránek)
1 | 2 | 3 | Další    Přejít na stránku 
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny