Billboard získává vodu ze vzduchu ze vzduchu

Autor: FreePub | Publikováno: 10.5.2014 | Rubrika: JAK ŽIJEME
Ilustrace

Atmosférické generátory vody jsou skvěle řešené aplikace pro alternativní životní styl. Existují tady a teď (ale budou pravděpodobně vylepšeny) a jsou již na trhu [v USA - pozn. překladatele] pro jednotlivé rodiny, jsou také prodávány pro průmyslová nebo komunitní použití.

Mohlo by to pomoci místům na světě, která bojují o základní přežití? Co by se stalo, kdyby chudí dostali tuto vodu, nebo soukromé osoby strachující se o kvalitu vody vytvořily vlastní dodávky vody?

Bez ohledu na motivaci nebo rozsah projektu nemusíme být v zajetí tržního systému, který profituje z umělého nedostatku, hromady léků a/nebo prudkému růstu sazeb – alespoň tam, kde je to žádoucí, může být alternativa.

>> Voda a hygiena jsou lidská práva! Voda je veřejné dobro, ne komodita!
>> Druhá velká ekonomická deprese se prohlubuje po celém světě
>> 5 důvodů, proč je GMO receptem pro globální hladomor

 

 

Vodu produkující billboard je navržena tak, aby inspiroval

University of Engineering and Technology (UTEC) v Limě v Peru se spojila s reklamní agenturou MAYO-DRAFT FCB a společně vytvořily reklamní billboard, který zachytává vlhkost z pouštníhovzduchu a získává z ní přefiltrovanou pitnou vodu.

Reklamní billboard je postaven podél dálnice a obsahuje zařízení pro sběr, přeměnu a čistící mechanismů (včetně vzduchového filtru, kondenzátoru, uhlíkového filtru a chladící nádrže). Elektrický systém získává vlhkost z vlhkého vzduchu pomocí reverzní osmózy a dodává čistou pitnou vodu přes malé kanálky až do kohoutku na spodní části konstrukce.

Atmospheric Water Generator diagram

Překlad článku
truthstreammedia.com/solutions-billboard-dispenses-public-water-drawn-from-air

Klíčová slova: voda
4262 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny